Letecká válka nad Československem
30. Duben 2017, 06:30 *
Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky:
 
   Domů   Nápověda Vyhledávání Kalendář Přihlásit Registrovat  

Mohlo by Vás zajímat: Kde všude udeřili hloubkaři v českých zemích? Sledujte blog na http://hloubkari.wordpress.com
Stran: 1 ... 3 4 [5]
  Tisk  
Autor Téma: Strelba okolo Lib. Rough Cobb  (Přečteno 39467 krát)
Jaroslav Bohuš
Plný člen
***
Příspěvků: 160


« Odpověď #60 kdy: 28. Duben 2014, 12:07 »

ďalší obrázok
Zaznamenáno
Jaroslav Bohuš
Plný člen
***
Příspěvků: 160


« Odpověď #61 kdy: 28. Duben 2014, 12:08 »

ďalší obrázok
Zaznamenáno
Jaroslav Bohuš
Plný člen
***
Příspěvků: 160


« Odpověď #62 kdy: 28. Duben 2014, 12:10 »

Ďalší obrázok
Zaznamenáno
Jaroslav Bohuš
Plný člen
***
Příspěvků: 160


« Odpověď #63 kdy: 28. Duben 2014, 12:12 »

Ďalší obrázok
Zaznamenáno
Jaroslav Bohuš
Plný člen
***
Příspěvků: 160


« Odpověď #64 kdy: 28. Duben 2014, 13:31 »

Ešte som zabudol pridať štítok z krídla
Zaznamenáno
Jaroslav Bohuš
Plný člen
***
Příspěvků: 160


« Odpověď #65 kdy: 2. Únor 2015, 17:05 »

Kus krídla z Me, ktorý dopadol na hrebeň Jachtára a z ktorého niektoré artefakty som uverejnil v predchádajúcom príspevku, som virtuálne "vyrovnal" na papieri. Metóda: lepiaca páska sa nalepuje na rady nitov, alebo dierok po nich tak, aby všade (aj v záhyboch) doliehala na materiál. Urobia sa  značky, páska sa odlepí a podľa značiek sa nanášajú čiary, ktoré zobrazujú rady nitov, alebo dierok po nich. Na pásku sa môže vyznačiť poloha aj iných markerov. Na nasledujucih obrázkoch je výsledok konfrontovaný s krídlami typov Me. Jednoznačne sa dá povedať, že stroj po ktorom pátrame je Me Bf 109 E. Vnucuje sa mi aj naďalej predstava, že tento stroj aj s Fw 190 (pilot von der Heydt) , s ktorým priletel naraz a naraz aj padol, nebol vyslaný proti B24 Rough Cobb, ale v rámci priezkumu pohybu vojsk pripravovaného SNP. Nie som žiadny odborník na Luftwaffe. Neviem či by takýto zastaralý stroj mohol stačiť na moderné Mustangy. Na nákrese som znázornil spájanie plechu na plech a to aj na nábežnej hrane. Určite to zhoršovalo obtekanie krídla vzduchom.
citácia pre použitú fotografiu: http://forum.keypublishing.com/showthread.php?104523-News-at-MeierMotors-GmbH-Bremgarten-South-Germany/page18
« Poslední změna: 9. Únor 2015, 17:49 od Jaroslav Bohuš » Zaznamenáno
Jaroslav Bohuš
Plný člen
***
Příspěvků: 160


« Odpověď #66 kdy: 2. Únor 2015, 17:07 »

ďalšie 2 obrázky
Zaznamenáno
mezek
Plný člen
***
Příspěvků: 76


« Odpověď #67 kdy: 8. Únor 2015, 11:49 »

Dobrý den pane Bohuš,
pokud vezmu v potaz ,že délka křídla byla cca 4,5 m,tak na vašem nákresu mi stále cca 1.5 m chybí,také co máte zaznamenané jako montážní otvor spíš vypadá jako vnitřní nosník
Zaznamenáno
Jaroslav Bohuš
Plný člen
***
Příspěvků: 160


« Odpověď #68 kdy: 8. Únor 2015, 14:42 »

Ďakujem Vám, že ste sa ozval. Bál som sa,že nikto z Me-manov sa k tomu nevyjadrí. Posielam ešte dve detailnejšie fotky tej pravej strany. Verím že v tom urobíte jasno. Ostáva odpovedať na otázku, do akého typu Me Bf 109 sa daný kus krídla dá dopasovať. Je to pravé, alebo ľavé krídlo, horná, alebo dolná časť? Duralový pásik z číslami je ľavej strane, kde je pravý uhol plechov. Čo sa mňa týka bol by som radšej keby to bolo niečo vyššie ako E-čko.
« Poslední změna: 8. Únor 2015, 14:44 od Jaroslav Bohuš » Zaznamenáno
Jaroslav Bohuš
Plný člen
***
Příspěvků: 160


« Odpověď #69 kdy: 8. Únor 2015, 14:45 »

ešte jedna fotka
Zaznamenáno
Jaroslav Bohuš
Plný člen
***
Příspěvků: 160


« Odpověď #70 kdy: 8. Únor 2015, 19:53 »

Dĺžka nákresu (tá zodpovedá plus mínus 2 cm skutočnej dĺžke plechu) je 165 cm. Posledný segment, ako ste upozornil, je skutočne nosník. Odpočítavam teda z dĺžky plechu 20 cm. Skutočná dĺžka plechu je 145 cm. Odpočítaním od celkovej dĺžky krídla (napr.450 cm) dostaneme dĺžku krídla, ktorú neprekrýva plech. Ten môžeme posúvať v rozsahu tých 450 cm a nič sa nemení. Otázka je, na ktorú časť podľa markerov (medzery medzi nosníkmi, nitovania a iné) ten plech položíme aby zodpovedal polohe na intaktnom krídle.
Zaznamenáno
mezek
Plný člen
***
Příspěvků: 76


« Odpověď #71 kdy: 8. Únor 2015, 21:00 »

Oblast jste určil dobře  , jen  to nezasahuje až ke kořeni křídla , je vidět vybrání na slot a stop matky na nosníku,ke kterým byl přišroubován spodní krycí plech na křídle,dle mého se tedy jedná o vrchní část levého křídla,ale fotky jsou fotky a nenahradí to detajlní prozkoumání součástky
Zaznamenáno
Jaroslav Bohuš
Plný člen
***
Příspěvků: 160


« Odpověď #72 kdy: 8. Únor 2015, 22:44 »

Ďakujem za radu. Prezrel som stovky rôznych vyobrazení Me-ov ktoré ponúka net. Nenašiel som tak pekne "oholené" krídlo iných typov ako u tohoto E-čka. Vraj radikálnejšie zmeny v konštrukcii krídel začínajú F-kou.
« Poslední změna: 8. Únor 2015, 22:53 od Jaroslav Bohuš » Zaznamenáno
Jaroslav Bohuš
Plný člen
***
Příspěvků: 160


« Odpověď #73 kdy: 9. Únor 2015, 12:06 »

Mohol by to byť aj typ F
Zaznamenáno
Stran: 1 ... 3 4 [5]
  Tisk  
 
Skočit na:  

Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!